How To Change Flash Driver Icon


හරි.අද මන් ඹයාලට කියලා දේන්න යන්නේ ඹයාලා අස කරපු දේයක්.එකියන්නේ පෝඩි Tips  Tricks එකක්.තේරුනේ නැද්ද.මෝකක් තේරුනේ නැ.:P.හරි හරි ඹන්න එහේනම් මන් අයි කියන්නම් හෝදට අහ ගන්නකෝ.මන් මේච්චර වෙලා කියුවෙ මන් අද කියලා දේන්නේ කෝහෝමද කියලා ඹයාලගේ Flash Drive එකට ඔයාලා කැමති Icon එකක් දාගන්නේ.එකට මම ඔයාලට Steps By Steps කියලා දේන්නම්.එක ලේසිනේ.Lol.......!!.හරි ඔයාලා මුලින්ම මේන්නමේ සයිට් එකට ගෝහින් ඔයාලා කැමති Pic එක Icon එකක් බවට හරව ගන්නකෝ.

http://iconverticons.com/online/

හරි ඉට පස්සේ ඔයාලා Notepad එකක් Open කරන්නකෝ.ඉට පස්සේ ඔයාලා Open කරපු Notepad එකේ මම ඔය යට කොටලා තියේන විදියටම කොටන්න හෝදේ..

                                                                [Autorun]
                                           icon=You Icon Name.ico
                                           open=
You Icon Name.ico

දැන් ඔයාලා ඔය රතුපාටින් තියේන "You Icon Name" තැන 2කේ ඔයාගේ Icon එකේ නම කොටන්න.ඉන්පසුව ඔය Notepad Fille එක AoutoRun.inf විදියට All Fille යටතේ  Save As කරන්න.දැන් ඔයා ඔයාගේ Flash Driver එක Computer එකට Plug කරන්න.කරලා ඉවර වුනයින් පස්සේ ඔයාගේ Icon එකයි AoutuRun Fille එකයි Flash Drive එකට Copy කරගන්න.දැන් තමයි වැඩේ අන්තිම හරිය .ඔයා ඔය Copy කරගනිපු 2ක Select කරලා Right Click කරලා+Properties ගිහිල්ලා Fille 2ක Hide කරන්න .එකට ඔය Hide කියන එක ඉස්සරහයින් Tick එක දාන්න දාලා Apply කරලා Ok කරන්න .දැන් වැඩේ තමයි ඔයා Flash Drive එක Eject කරලා අයේ Computer එකට Plug කරන්න.දැන් නිකන් ගින්දර වගේ තියේනෝ ඔයා My Computer ගිහිල්ලා ඔයාගේ Flash Driver එක දිහා බැලුවාම.

හරි එහේනම් මම හිතනවා ඔයාලට මේ Post එක වැදගත් වේන්න ඇති කියලා.එහේනම් ඔයාලා මට පෝඩි සබ් එකකටත් එක්ක මට Follow,Like පාරවල් දේකකුයි දාන්න හෝදේ.එහේනම් මං අදට යන්නම්.එ හේනම් තවත් දවසක තවත් Post එකකින් සේට් වේමු.

                                                                 කස්ටියට ජය.!!!.

0 comments:

Post a Comment