1GB Pen or SD Card Change to 2GB In Free

1GB Pen එකක් හරි SD Card එකක් 2GB වලට නෝමිලේ මාරුකරමු..

මේක මට හම්බවුනේ මම නිකන් GOOGLE එකේ ගහලා බැලුවා සිංහලේන් කෝහෝමද කියලා 1GB Pen එකක් 2GB කරන්නේ කියලා එත කෝට තමයි මට මෙක හම් බු උනේ ඉතින් මම එ පෝස්ට් එකම පෝඩි පෝඩි එඩිටින් ටිකක් දලා කමයි මෙක මේ ලියන්නේ.හරි හරි  දැන් අපි වැඩෙට බහිමුකෝ

දැන් ඉතින් මොකද්ද මේ කියන තුරු  ඉවසිල්ලක් නැතුව ඇති.?

1GB Fix 2GB කියල පොඩි සොෆ්ට්වයා එකක් තමයි. හමුවුනේ ඉතින් මේක Download කරන් බැලුවාම මේකෙන් පොඩි චාන්ස් එකක් ගන්න පුලුවන් 1GB SD Card එකක් හෝ 1 GB Pen එකක් මේකෙන් 2 GB බවට හරව ගන්න පුලුවන්

මම නම් ටෙස්ට් කලේ SD card එකක්  බඩු එල කිරි වගේ වැඩ තිබුන වගේම තමයි. වෙනසකට උනේ 2GB වුන එක විතරයි.

මට 1 GB  pen එකක් නෑ අනිවාරන් මේක pen +sd card දෙකටම වැඩ වැරදිලාවත් 2gb_4gb මේවට කරන්න යන්න එපා එහෙම වුනොත් 4gb 2gb වෙයි. හොදේ…


මෙන්න එහෙනම් මෙතනින් download කර ගන්න මම ඔක දේන්නේ අරකේ ලින්ක් එකේන්මයි.එකේ එයාලගේම Password එකක් ඇති. ඔය Rar file එක ඇතුලෙම ඇත..

http://adf.ly/YzyqR
 දැන් software එක Run කරන්න දැන් ඕන කරන usb drives එක පරිගණකයට සම්බන්ධ කර Fix කියන එක දෙන්න.දැන් මේ වගේ එකක් එයි  දැන් ok කරන්න
 


මේ වගේ එකක් එයි.


 please re-plugin this card again  වැටෙයි. දැන් තියෙන්නෙ ආයෙමත් pen එක ගලවලා පරිගණකයට සම්බන්ධ කරන්න.බලන්න properties 1GB 2GB වෙලා ඇති කොහොමද? 

ඒක නෙවේ මෙච්චර වටින ඒව දීලත් නිකම්ම යන එක  
හරිනෑ නේද ? අඩුම තරමෙ Comment එකක් like එකක් වත් දාගෙන යන්න…


ඔයාලා හිතන්න එපා මම අරකේ මුලු ලිපියම කෝපි කරා කියලා එකේන් කෝපි කරලා මගේ වඩන වලින් එඩිට් කරලා දුන්නේ හෝදේ... 

0 comments:

Post a Comment