How To Shutdown Butten Pin To Desktop.Withe Out Software

මෙන්න මෙහේම කිසිදු Software එකක් නැතුව Desktop එකට ShutDown බොත්තමක් ස්ථාපනය කරන්නේ.


හරි යාළුවෙන මම අද කියලා දේන්න යන්නේ ඔක්කෝටම සුභ දවසක් කියලා Shutdown Butten එකක් DeskTop එකට ADD කරගන්න හැටි මෙක හැබැයි කිසිදු Software එකක් නැතුව කරන හැටි තමයි මම කියලා දේන්න යන්න හදන්නේ.

හු හු.මෙක හැබැයි Windows XP,Windows 7 වගේ තියේන අයටනම් වැඩක් නැ.මෙක වැදගත් තාවයක් තායේන්නේ Windows 8 භාවිතා කරන අයට තමා.මෙක කවුරු කෝහෝම කියුවත් මෙ විසදුම තමයි .ඔයාලට මම කලින් දුන්නා පොඩි සෝෆ්ටයා කැල්ලක් එක ඔයාලා කියුවෙ නැත්නම් මම යටින් දාන්නම් කියුවේ නැති අයට කියවලාම ඉන්න.

                මෙන්න මෙතනින් යන්න කලින් ලිපිය කියවන්න-Go To Read For OLD Post

හරි දැං මම ඔයාලට කියලා දේන්න යන්න හදන්නේ විඩියෝ එකකින් මොකද එක ලේසි නිසා.හරි මම දැං එක යටින් දාන්නම් ඔයාලා එක Play කරලම බලන්නකෝ

මම උඩ කියපු Video එක

 

හරි ඉතින් ඔයාලට තෙරරේන්න ඇති Video එක බැලුවනම් ඔයාලට අනිත් එවත් එක්ක බලනෝකට මෙක ලේසි ඇති කියලා..නැද්ද.
මෙකේ ඔයාලට අර මම කියපු Code එක අපැහැදිලිනම් මම යටින් දාන්නම් එ Code එක..

%systemroot%\System32\shutdown.exe -s -t 0

හරි එහේනම් ඔයාලට තේරුනානේ වැඩේ.එහේනම් මම අදට යන්නම් අයේත් පස්ට පෝස්ටුවකින් සම්බවෙනකල්..

!!!කස්ටියටම සුභ අනාගතයක්!!!

0 comments:

Post a Comment