The World's Best Animation and The Enjoy Javascript

                    ලෝකයේ හෝදම JavaScript ටිකක් අපේන්


හලෝයළුවනේ මං අද දේන්න යන්නේ ඔයාලා කවුරුත් දන්න JavaScript ටිකක්..මෙවා නිකන්ම එවා නෙමේ.Lol.ලෝකේ හෝදම ඒවා..හරි ඔයාලා දන්නෝ ඔයාලා කවුරුත් JavaScript දාන්නේ Blog වලට හෝ HTML Type එකේන් ලියන වෙබ් අඩවි වලටයි කියා..ඉතින් අපෙන් ගොඩක් කණ්ඩෙ ඉල්ලුවා JavaScript ටිකක්..හැබැයි මම දුන්නා එත් සමහරක් අයට තේරේන්නේ නැ එවා දාන්න...මගේන් 5 දෙනේක් විතර ඇහුවා කෝහෝමද කියලා දාන්නේ.එන්න එකට තමයි මට මේ Post එක දාන්න හිතුනේ...හරි හරි මොනවා නැතත් කමක් නැ මම යටින් දාන්නම් JavaScript ටික ඔයාලට ගන්න...(හැබැයි පුතේ මතක තියාගන්න මම දෙකයි යටින් දාන්නේ..මම එවටත් යටින් ඔක්කෝම තියේන Software කැල්ල දාන්නම් Download කරගන්න 231 KB)

                                                               Background

                                                                       Snow
FierFowrks


 හරි මෙතියේන්නේ අර උඩ මම කියපු Code වලින් ටිකක්.එවා ඔක්කෝම තියේන Software එක යටින් දාගන්න.අර මම උඩ කියපු එක..231KB

https://www.mediafire.com/?mbc9cj5qmaewnu1

හරි එක දැං ඩවුන්ලෝඩ් කරගෙන ඉවරනම් ඔන්න මම යටින් දාන්නම් කෝහෝමද කියලා Blogger එහේකට ඔය JavaScript එකක් ADD කරගන්නේ කියලා...






ඔයාලට ඔය මම උඩ දිපි ෆෝටෝ අපහැදිලිනම් ඔය ෆෝටෝ එකක් උඩ කිලික් කරන්න..

හරි එහේනම් මම දන්න විදියේන් ඔන්න ඔයාලට Javascript ගැන කියලා දුන්නා...
එත් ඔයාලා අපේන් දේයක් අරගේන නිකන්ම යන්නේ කෝහෝමද නේ...එක නිසා ඔයාලගේ වටිනා අදහස් අපිටත් කියන්න ඔය යට Comment Box එකේන් දලා යන්න හෝදේ...

0 comments:

Post a Comment