Windows XP sp2 Full verision Only 2MB

                     ජනේල් කවුලු XP sp2 අපේන් ඔයාලට 2MB..


හරි යාලුවනේ ඔන්න මම කාලේකින් අවා ඔයාලට පෝඩි වටිනා Post ටුවක් අරන්..හැබැයි මෙක එසේ මෙසේ පෝස්ටුවක් නෙමේ හෝදේ....හරි හරි මම කියන්නම් මෝකක්ද කියලා මම අද ගේනාවේ.මම අද ගේනාවෙ ඔයාලා කවුරුත් දන්න ජනේල් කවුලු XP sp2 2MB වගේ වන පොඩි ගානකට..මෙක හැබැයි හුගාක්ම වැදගත් වෙන්නේ අපේ ලෝකු ලෝකු Internet සම්බධතා නැති අයට තමයි...මෙක හැබැයි පට්ට බන්ඩයක් ඇ.

මොකද මෙකේ තියේන්නේ 2MB වගේ පෝඩි ගානක්නේ..සමාන්‍යෙයන් ඔයාලට මේවගේ Windows XP එකේ 725MB වගේ තියේනෝ..අන්න එක හින්දා තමා මෙක වැදගත් වෙන්නේ .හරි මම ඔන්න යටින් දැම්මා Downloaad කරගන්න...ඊට පස්සේ කථා කරමුකෝ..

http://www.mediafire.com/download/bd1mv193eywz1ov/WINXPSP2+_by_-UwEeN-+.rar
හරි අපි දැන් ඩඉතින් කයිවරුව ගහාමුකෝ.ලෝල්..:P.හරි දැන් ඔක Download වෙලා ඉවර උනායින් පස්සේ ඔයාලට හම්බවෙන්නේ Comperssed කරපු .Rar ෆයිල් එකක්..එකේ දැන් ඔයා Right Click කරලා Winrar යටතේ Extract file යන්න තෝරන්න දැන් එක් විනාඩි 5ක් වගේ පෝඩි වෙලාවකින් Extract වෙලා ඉවරවෙයි දැන් ඔයාලට පුලුවන් ඔය Extract වෙලා ඉවර වුනු ෆයිල් එක Botable විදියට CD එකකට Write කරලා ඔයාටත් පුලුවන් ඔයාගේ හරි ඔයාගේ යාළුවෙග්ගේ හෝ කගේ හරි අනිත් එවා Format කරන විදියට Format කරන්න.. 

හරි ඔන්න මම ඔයාලට මගේ ගාව තියේන වටින ඒවායේන් එකක් දුන්න...එහේනම් මම කැපුනා කස්ටියටම 
                         !!!!.බුදු සරණයි,ජය ශ්‍රී.!!!

එහේනම් ඔයාලගේ ඔය වටිනා අදහස් ටිකකුත් ඔය යට තියේන Comment Box එකට දාලා යන්න හෝදේ..

0 comments:

Post a Comment